Najlepsze narzędzia do mailingu dla średnich firm - Ranking
Obecnie na rynku istnieje mnóstwo narzędzi do mailingu. Dlatego przygotowaliśmy zestawienie najlepszych z nich. Narzędzia zostały przez nas szczegółowo przetestowane pod każdym względem, aby ułatwić Ci wybór.
Jeśli planujesz wybrać nowe narzędzie do e-mail marketingu oraz migrować do innego oprogramowania ten artykuł jest również idealnym miejscem dla Ciebie. Przedstawimy Ci listę najlepszych narzędzi do mailingu dla średnich firm, ich cennik, najważniejsze funkcjonalności oraz możliwości w praktyce.
Oto najlepsze narzędzia do mailingu dla średnich firm
1. GetResponse
GetResponse to bez wątpienia najlepsze narzędzie do mailingu dla średnich firm, które potrzebują stabilnego narzędzia do mailingu. Działanie oprogramowania jest na bardzo zadowalającym poziomie. Podczas naszych kilkumiesięcznych testów nie znaleźliśmy żadnych znaczących problemu z działaniem GetResponse.
Zalety GetResponse:
- Darmowa wersja dla nowych osób
- Kreator stron internetowych
- Personalizowane newslettery
- Duża baza gotowych szablonów
Korzystanie z GetResponse jest bardzo intuicyjne i przyjemne. Gwarantujemy, że każda początkująca osoba bez większych problemów poradzi sobie z obsługą tego narzędzia do mailingu.
2. MailerLite
MailerLite zajmuje zasłużone drugie miejsce w zestawieniu najlepszych narzędzi do mailingu dla średnich firm. Podobnie jak w GetResponse korzystanie z narzędzia jest bardzo proste i intuicyjne. Świetną funkcjonalnością MailerLite jest wbudowany kreator stron internetowych, który jest naprawdę zaawansowany i można w nim bez doświadczenia zbudować pełnoprawną stronę internetową, która może służyć jako wizytówka Twojej firmy.
Zalety MailerLite:
- Bezpłatna wersja bez ograniczeń
- Zaawansowana edycja maili
- Bardzo prosta obsługa
- Świetna obsługa klienta
Narzędzie MailerLite posiada bardzo wysoki poziom dostarczalności wysyłanych newsletterów co jest ogromnym atutem. Do wyboru mamy 4 pakiety w tym wersję całkowicie bezpłatną, która jest świetną opcją dla osób chcących na spokojnie przetestować narzędzie.
3. Sender
Sender to narzędzie do e-mail marketingu dla średnich firm, które zyskuje w ostatnim czasie coraz większą popularność. Narzędzie będzie dobrym wyborem dla osób, które poza wysyłaniem zwykłego mailingu planują również tworzenie kampanii marketingowych opartych o SMS i MMS. W takim przypadku Sender spisze się naprawdę świetnie. Narzędzie również jest proste w użyciu i posiada bardzo wysoki poziom dostarczalności wysyłanych wiadomości.
Zalety Sender:
- Inteligentne automatyzacje
- Pełna personalizacja e-maili
- Baza gotowych szablonów
- Wysoka dostarczalność
Niestety korzystając z Sender nie będziesz w stanie stworzyć strony internetowej. Twórcy oprogramowania pracują nad tą funkcjonalnością i zapewniają, że pojawi się już niedługo. Nie jest to jednak wada, ponieważ narzędzie do mailingu powinno wysyłać maile, a to Sender robi naprawdę rewelacyjnie.
4. ActiveCampaign
ActiveCampaign zajmuje w naszym zestawieniu czwarte miejsce. Będzie to dobry wybór dla średnich i dużych firm, którym zależy na profesjonalizmie. Obsługa narzędzia nie należy do najprostszych, jednak wszystkiego można się nauczyć. ActiveCampaign od lat zajmuje bardzo wysokie miejsce na rynku najlepszych narzędzi do mailingu i spełnia wszystkie swoje zadania na wysokim poziomie.
Zalety ActiveCampaign:
- Bezpłatna wersja bez ograniczeń
- Zaawansowana edycja maili
- Bardzo prosta obsługa
- Świetna obsługa klienta
Nie jest to jedynie zwykłe narzędzie do e-mail marketingu. ActiveCampaign posiada mnóstwo dodatkowych funkcjonalności, które bardzo wyróżniają się na tle konkurencyjnych firm. Jedną z nich jest wbudowany system CRM, w którym w czasie rzeczywistym możesz monitorować wszystkie działania Twojej firmy.
5. Omnisend
Omnisend jest w Polsce niszowym narzędziem do mailingu, jednak naszym zdaniem naprawdę warto dać mu szansę. Narzędzie w ostatnim czasie gwałtownie zdobywa popularność na świecie. Podczas naszych kilkumiesięcznych testów tego oprogramowania byliśmy naprawdę bardzo zadowoleni z jego działania. Korzystanie z Omnisend jest po prostu przyjemne.
Zalety Omnisend:
- Pełna automatyzacja mailingu
- Segmentacja adresów e-mail
- Świetna obsługa klienta
- Opcja tworzenia kampanii SMS
Warto zaznaczyć, że Omnisend posiada również możliwość tworzenia kampanii opartych o wysyłkę SMS. To naprawdę świetna, dodatkowa funkcjonalność, która powinna być częściej widywana w tego typu narzędziach. Bardzo ułatwia to pracę i łączy dwie istotne funkcjonalności w jedno, skuteczne rozwiązanie.
6. ConvertKit
ConverKit to kolejne narzędzie do e-mail marketingu, które będzie dobrym rozwiązaniem dla średniej firmy. Jest ono kierowane głównie do twórców, którzy chcą rozbudować swoje media, jednak według nas będzie to również świetna opcja dla biznesów. Narzędzie posiada intuicyjny interfejs i świetne możliwości automatyzacji.
Zalety ConvertKit:
- Idealna dla twórców internetowych
- Interfejs przyjazny dla użytkownika
- Doskonała obsługa klienta
- Opcja bezpłatnego abonamentu
Korzystając z ConvertKit będziesz mieć możliwość tworzenia własnych stron internetowych oraz landing-page. Będą one mogły zawierać formularze zapisu do Twojego newslettera. ConverKit udostępnia również mnóstwo gotowych szablonów stron internetowych oraz newsletterów, które wyglądają świetnie.
Co to jest program do mailingu?
Program do mailingu to narzędzie służące do wysyłki wiadomości e-mail do całej bazy zebranych przez nas adresów pocztowych. Narzędzia do mailingu pozwalają na znaczące zwiększenie sprzedaży, utrzymywanie relacji z klientami oraz budowanie rozpoznawalności marki wśród odbiorców.
Prowadzenie e-mail marketingu bez wykorzystania dedykowanego narzędzia jest niemożliwe. Tego typu narzędzie pozwala na wysłanie wiadomości e-mail jednym kliknięciem do całej bazy zebranych adresów e-mail. Gdybyś nie posiadał narzędzia do mailingu, musiałbyś wysyłać e-mail do każdego odbiorcy z osobna.
Korzystając z narzędzia do mailingu, będziesz w stanie, w pełni zautomatyzować ten proces nie tracąc czasu oraz w pełni personalizować wysyłane newslettery od kątem graficznym.
Jak skutecznie zwiększać bazę adresów e-mail do mailingu?
Chyba nikt dziś nie ma wątpliwości co to tego, że e-mail marketing jest jedną z najskuteczniejszych form marketingu na rynku. Zwiększenie sprzedaży, budowanie relacji z klientami, czy niskie koszty to tylko część zalet, które przynosi systematyczne wysyłanie mailingu do odbiorców.
Większość firm posiada jednak problem ze zwiększaniem bazy adresów e-mail swojego newslettera. Zajmuje to dużo czasu i potrafi być naprawdę skomplikowane. Obecnie mało kto chętny jest udostępnić nam swój adres e-mail z powodu strachu przed spamem na jego skrzynce pocztowej.
Poniżej przedstawiamy Ci skuteczne sposoby zwiększania ilości adresów e-mail w Twojej bazie mailingowej. Pamiętaj, że nie jest to proste zadanie, ale z pewnością będzie warto. Duża i aktywna baza mailingowa potrafi przynieść mnóstwo dodatkowych przychodów firmie.
Ułatw subskrypcję Twojego mailingu
Korzystaj z dobrego narzędzia do mailingu
Jak już dobrze wiesz, wybór odpowiedniego narzędzia do mailingu jest bardzo ważny. Powyżej zamieściliśmy ranking, które przedstawia najlepsze narzędzia do e-mail marketingu. Na rynku istnieje sporo narzędzi, które są słabej jakości i posiadają niski poziom dostarczalności, przez co wysyłany mailing będzie trafiać do spamu.
Stwórz dobry Lead Magnet
Lead Magnet to powód dla którego odbiorca będzie skłonny zapisać się do Twojego mailingu. W zamian za dołączenie do newslettera przykładowo może dostać e-booka lub raport branżowy. Tego typu działania mają bardzo pozytywny odbiór i szybko pozwolą Ci zdobywać nowe adresy e-mailowe do Twojej bazy mailingowej.
Współpracuj z innymi newsletterami
Rozpocznij działania cross-promoiton z innymi newsletterami. Obecnie rynek newsletterów branżowych ma się naprawdę dobrze. Istnieje mnóstwo newsletterów, z którymi mógłbyś podjąć współpracę polegającą na wzajemnej promocji. W ten sposób będziesz w stanie dotrzeć do ludzi, którzy regularnie czytają newslettery i realnie są zainteresowani treściami, które publikujesz.
Podsumowanie
Mamy nadzieję, że przygotowany przez nas ranking zawierający najlepsze narzędzia do mailingu dla średnich firm pomógł Ci w podjęciu decyzji przy wyborze odpowiedniego oprogramowanie do e-mail marketingu w Twojej firmie.
Większość z przedstawionych powyżej narzędzi posiada zbliżone funkcjonalności i posiada podobny poziom dostarczalności wysyłanego mailingu. Wszystkie narzędzie zostały przez nas szczegółowe przetestowane. Ich osobne recenzje znajdziesz na naszej stronie.
Zwycięzcą rankingu najlepszych narzędzi do mailingu dla średnich firm jest GetResponse. Naszym zdaniem będzie do idealny wybór dla tego typu biznesów. Narzędzie jest bardzo stabilne i posiada intuicyjny interfejs. Warto zaznaczyć, że jest to w pełni Polska firma, które istnieje na rynku już od 1998 roku.
Najlepsze narzędzie do e-mail marketingu dla średnich firm
- Darmowa wersja dla nowych osób
- Kreator stron internetowych
- Personalizowane newslettery
- Duża baza gotowych szablonów
Zachęcamy również do przeczytania pozostałych artykułów na naszej stronie internetowej. Strona jest poświęcona e-mail marketingowi i znajdziesz na niej mnóstwo wskazówek i bezpłatnej wiedzy na temat tego, w jaki sposób rozwijać bazę adresów e-mail. Publikujemy recenzje narzędzi dla marketingowców i przedsiębiorców, którzy chcą skalować swój biznes i zwiększać przychody w firmach.