Drip Recenzja 2023 – opinia, wady i zalety, funkcje, czy warto?

Drip Recenzja narzędzia do e-mail marketingu, funkcje, wady, opinia

drip recenzja

E-mail marketing jest w dzisiejszych czasach nieodłącznym elementem każdego sklepu internetowego. Bez posiadania newslettera z rosnącą listą mailingową ciężko będzie Ci skutecznie rozwijać swój e-commerce. 

Drip Recenzja

Z rozwiązaniem przychodzi narzędzie Drip, które służy do obsługi e-mail marketingu w sklepach internetowych. Korzystając z tego narzędzia będziesz w stanie zmaksymalizować zyski w twoim biznesie poprzez zdobycie większej ilości klientów. Ludzie uwielbiają robić zakupy przez newslettery oraz korzystać z różnego typu promocji w nich zawartych. 
 
Recenzja Drip będzie opierać się na naszych kilkutygodniowych testach. Sprawdziliśmy wszystkie funkcjonalności tego narzędzia, jego aktualny cennik, dostępne integracje oraz wszystkie pozostałe możliwości, które wyróżniają się na rynku.

Do czego służy narzędzie Drip?

Drip służy do obsługi e-mail marketingu w sklepach internetowych. Korzystając z tego oprogramowania będziesz w stanie stworzyć oraz regularnie wysyłać mailing do twoich klientów. W szybki i intuicyjny sposób będziesz mógł powiadomić odbiorców o statusie zamówienia lub o promocjach na twoje produkty, lub usługi. 
 
Narzędzie posiada wszystkie funkcjonalności, które będę potrzebne do działań związanych z wysyłką mailingu. Warto zaznaczyć, że Drip jest kierowany głównie do biznesów e-commerce, jednak bez problemu będzie świetnym rozwiązaniem również dla pozostałych branż. Jednak więcej na temat tego oprogramowania dowiesz się w dalszej części tej recenzji. 

Najważniejsze funkcje Drip

Drip nie wyróżnia się na tle konkurencji żadną z dostępnych funkcji. Posiada wszystkie niezbędne funkcje, które są wymagane od dobrego narzędzia do wysyłki mailingu. W zupełności wystarczy do obsługi sklepu internetowego lub średniego biznesu. Poniżej lista wszystkich funkcji dostępnych w narzędziu Drip. 

E-mail marketing

Zdecydowanie główną funkcjonalnością Drip jest e-mail marketing. Narzędzie pozwala na masową wysyłkę mailingu do zebranej przez nas bazy adresów pocztowych. Drip charakteryzuje się wysoką dostarczalnością wysyłanych newsletterów co jest naprawdę bardzo pozytywną informacją. Przygotowywanie kampanii marketingowych opartych o wysyłkę maili jest bardzo przyjemne oraz intuicyjne w przypadku interfejsu Drip, który jest naprawdę nowoczesny. 

Automatyzacja procesów

Automatyzacja w narzędziu do e-mail marketingu jest koniecznością. Bez tej funkcji większość procesów byłaby praktycznie niemożliwa do osiągnięcia. Korzystając z automatyzacji będziesz w stanie ustawić automatyczne przywitanie nowych członków newslettera lub na bieżąco informować ich o statusie zamawianej przesyłki. Nie jest to jednak nic nadzwyczajnego, ponieważ w dzisiejszych czasach każde narzędzie do wysyłki mailingu posiada tego typu funkcjonalność.

Tworzenie formularzy zapisu i pop-upów

Kolejną funkcjonalnością Drip jest tworzenie formularzy oraz pop-upów służących do zapisu na twoją listę mailingową. Będziesz w stanie stworzyć formularz zapisu i w prosty sposób umieścić go na stronie internetowej zachęcając ludzi do subskrypcji. Zwiększanie ilości adresów e-mailowych jest niezwykle ważne, więc tego typu funkcja z pewnością będzie przydatna i pomoże Ci w maksymalizowaniu zysków biznesu. 

Personalizacja wyglądu newsletterów

Drip pozwala na praktycznie całkowitą personalizacją tworzonych newsletterów. Oznacza to, że w prosty sposób będziesz w stanie edytować wygląd wysyłanego mailingu. Bez większych problemów będziesz w stanie dodać zdjęcia, logo, teksty lub przyciski odnoszące do konkretnych stron internetowych. 

Segmentacja bazy adresów

Następną funkcją Drip jest segmentacja bazy zebranych adresów e-mailowych. Będziesz w stanie tworzyć osobne grupy, które mogą różnić się wiekiem, lokalizacją, płcią, a nawet częstotliwością otwierania wysyłanych przez ciebie newsletterów. W ten sposób będziesz mógł wysyłać mailing do konkretnych grup docelowych. Przykładowo możesz wysłać mailing wyłącznie do mężczyzn w wieku 35 lat. Zależnie od tego, jakie informacje zebrałeś podczas zapisu do twojego newslettera. 

Statystyki w czasie rzeczywistym

Śledzenie statystyk wysyłanych kampanii marketingowych jest niezwykle ważne. Używając oprogramowania Drip będziesz w stanie na bieżąco monitorować ilość wysyłanych newsletterów, procent otwarć lub ilość osób, które anulowały subskrypcję twojego mailingu. Pomoże Ci to tworzyć lepszy mailing i docierać do większej ilości odbiorców, którzy chętniej będą czytać twoje wiadomości. 

Prezentacja narzędzia Drip

W ramach tej recenzji Sendinblue stworzyliśmy film, który ukazuje narzędzie od środka. Dzięki temu możesz na spokojnie przejrzeć, czy narzędzie przypadnie Ci do gustu. Zaznaczamy, że nie przedstawiliśmy wszystkich funkcji tego narzędzia, a skupiliśmy się na najważniejszych możliwościach. 

Dostępne integracje Drip

Oprogramowanie Drip posiada mnóstwo dostępnych integracji z najpopularniejszymi narzędziami na rynku. Firma informuje, że posiada ponad 100 integracji, które są w stanie ułatwić Ci pracę z narzędziem i oszczędzić sporo czasu. Poniżej rozpisaliśmy część integracji, które mogą być najbardziej przydatne.
 
Aktualna lista integracji Drip:
  • Shopify
  • Magento
  • WooCommerce
  • BigCommerce
  • Facebook ADS
  • Stripe
  • Zapier
  • ConvertFlow
  • HubSpot
  • Integrately
  • Kajabi
  • OptinMonster
  • Pepedrive
  • Poptin
  • Calendly
  • Bonjoro
  • PayPal
  • Leadpages
  • Sleeknote
  • Gravity Forms
  • ClickFunnels

Aktualny cennik Drip

Cennik Drip jest dobrze zoptymalizowany pod potrzeby klienta. Nie posiada żadnych planów, które różnią się funkcjami narzędzia. Zamiast tego głównym czynnikiem decydującym o cenie programu jest ilość posiadanych adresów pocztowych. 
 
Standardowo im więcej posiadasz subskrybentów newslettera, tym większa cena za obsługę e-mail marketingu. Warto zaznaczyć, że Drip posiada darmową 14-dniową wersję testową. W tym okresie swobodnie możesz samemu przetestować działanie tego oprogramowania.
 
Cena Drip zaczyna się od $39 miesięcznie aż do 2500 zebranych kontaktów w bazie. Jest to dosyć dużo w porównaniu do konkurencyjnych rozwiązań. Jeśli zależy Ci na cenie narzędzia, które posiada podobne funkcjonalności to z zalecamy sprawdzenie MailerLite, które również świetnie sprawdzi się jako narzędzie do e-mail marketingu. 

Wady i zalety narzędzia Drip

wady i zalety drip recenzja email

Drip nie jest oczywiście narzędziem idealnym. Takie narzędzie po prostu nie istnieje. Podczas naszych testów tego oprogramowania znaleźliśmy kilka drobnych wad, które mogłyby zostać ulepszone, jednak nie stwarzają żadnego problemu podczas codziennego korzystania z narzędzia. 

Zalety Drip:

Wady Drip:

Najczęściej zadawane pytania

Co to jest Drip?

Drip to narzędzie służące do wysyłki mailingu, które jest kierowane do biznesów e-commerce. Korzystając z tego oprogramowania w szybki i prosty sposób będziesz w stanie stworzyć i wysłać newsletter do twoich odbiorców. 

Ile kosztuje Drip?

Cena Drip zaczyna się od $39 miesięcznie. Nie jest to najtańsze narzędzie do e-mail marketingu, jednak z pewnością cena jest adekwatna do dostępnych funkcjonalności. Jeśli zależy Ci na tańszej alternatywie to polecamy wybrać MailerLite, które posiada bardzo podobne funkcje. 

Jakie są opinie na temat Drip?

Opinie na temat Drip z reguły są dobre. Zdecydowana większość ludzi jest zadowolona z działania tego narzędzia i regularnie z niego korzysta. Wadą, która często się pojawia, jest cena narzędzia, które według większości ludzi jest delikatnie zbyt wysoka.

Czy w Drip można tworzyć strony internetowe?

Nie. Korzystając z Drip nie będziesz mieć możliwości tworzenia stron internetowych. Niestety narzędzie nie posiada takiej funkcjonalności. Mamy nadzieję, że w przyszłości tego typu funkcjonalność zostanie wprowadzona, ponieważ z pewnością ułatwiłoby to pracę. 

Podsumowanie recenzji Drip

Drip to naprawdę dobre narzędzia do e-mail marketingu. Z pewnością przypadnie do gustu osobom, które prowadzą własny sklep internetowy. Narzędzia posiada wszystkie najważniejsze funkcjonalności, które pozwolą skutecznie zarządzać mailingiem w swoim biznesie. Dużym plusem Drip jest intuicyjny i nowoczesny interfejs, który pozwala na szybką pracę oraz zarządzanie statystykami wysłanych newsletterów. 

Drip Recenzja

Oprogramowanie sprawdzi się również świetnie w biznesach, które nie mają nic wspólnego z e-commerce. Bez wątpienia przypadnie do gustu większości firm, które potrzebują stabilnego i dobrze działającego narzędzia do masowej wysyłki mailingu. 
 
Cena Drip jest adekwatna do funkcjonalności, które oferuje nam narzędzia. Jednak jeśli szukamy czegoś tańszego o podobnych funkcjonalnościach z pewnością lepiej byłoby wybrać MailerLite, które jest o wiele tańsze i równie dobrze działa. 

Szczegółowe recenzje narzędzi do email marketingu:

Oceń ten artykuł!
Udostępnij ten artykuł: