18 Najlepszych Programów do Mailingu 🏆 (Ranking 2023)

Najlepsze programy do mailingu w 2023 roku - Ranking

najlepsze programy do mailingu

Email marketing jest niezwykle skuteczną formą marketingu internetowego. W ostatnim czasie ponownie zdobywa coraz większą popularność. Głównie ze względu na niskie koszty i ogromne możliwości, które pozwalają na zmaksymalizowanie sprzedaży, w każdej branży. Przedstawiamy, więc najlepsze programy do mailingu w 2023 roku. Stworzony został na bazie naszych kilkuletnich doświadczeń i zaawansowanej wiedzy na temat tego typu narzędzi.

Najlepsze programy do mailingu

Ocena:
4.7/5

Co to program do mailingu?

Program do mailingu to narzędzie służące do masowej wysyłki mailingu do bazy zebranych adresów email. Korzystanie z tego typu programów pozwala na automatyzację procesu wysyłania oraz nadzorowania kampanii marketingowych opartych o email marketing. 

 

Korzystając z narzędzia do mailingu, można przygotować personalizowane newslettery, które posiadają ciekawe grafiki, teksty lub odnośniki. Warto zaznaczyć, że mamy też możliwość monitorowania statystyki tego typu kampanii marketingowych w czasie rzeczywistym. Większość najlepszych programów do mailingu posiada dodatkowe funkcjonalności takie jak tworzenie stron internetowych, segmentacja, kreator formularzy i po-upów.

Najlepsze programy do wysyłki mailingu - ranking

Obecnie istnieje na rynku mnóstwo programów do wysyłki mailingu. Dlatego ważne, aby podjąć odpowiednią decyzję podczas wyboru swojego narzędzia w taki sposób, aby spełniało wszystkie twoje wymagania. Część z tego typu narzędzi jest dostępna bezpłatnie, ale niestety taki pakiet nie umożliwia korzystania z wszystkich funkcji programu do mailingu. 
 
Poniżej przedstawiamy ranking ukazujący najlepsze programy do mailingu, który został stworzony na bazie naszych kilkuletnich doświadczeń w branży e-mail marketingu. Przeczytaj i wybierz odpowiedni program do mailingu, który będzie dobrze Ci służyć. 

MailerLite to najlepszy program do mailingu, który jest jednym z najpopularniejszych na świecie. Posiada mnóstwo dodatkowych funkcji oraz jest naprawdę prosty w obsłudze. 

 

Zalety MailerLite:

  • Bardzo przyjemny i intuicyjny interfejs;
  • Dostępna całkowicie bezpłatna wersja;
  • Baza gotowych szablonów newsletterów;
  • Wbudowany kreator stron internetowych;
 

Będzie idealnym rozwiązaniem dla firm, które szukają niezawodnego narzędzia do email marketingu i zależy im na dużej personalizacji wyglądu wysyłanego mailingu do swojej bazy adresów e-mailowych.

GetResponse to narzędzie do wysyłki mailingu, które cieszy się sporą popularnością w naszym kraju. Warto zaznaczyć, że siedziba firmy znajduje się w Gdańsku. Z narzędzia miesięcznie korzysta ponad 350.000 płacących klientów w 182 krajach. 

 

Zalety GetResponse:

  • Dobry program do tworzenia newsletterów;
  • Świetna funkcja tworzenia stron internetowych;
  • Spore możliwości automatyzacji marketingu;
  • Opcja ustawienia panelu w języku polskim;
 

Świetne oprogramowanie, które z pewnością przypadnie do gustu większości osób. Narzędzie GetResponse ma też bardzo przyjemny interfejs oraz szerokie możliwości automatyzacji email marketingu. 

ConvertKit to program służący do wysyłki newsletterów oraz ich automatyzacji. Zdobywa coraz większą popularność na świecie. Warto zaznaczyć, że ten program do mailingu ma również wersję darmową.

 

Zalety ConvertKit:

  • Spora ilość gotowych szablonów;
  • Opcja budowania stron internetowych;
  • Dostępna jest całkowicie darmowa wersja;
  • Wysoka dostarczalność newsletterów;
 

Narzędzie ConvertKit posiada również sporo integracji. Korzystając z nich, będziesz w stanie połączyć się z innymi programami (np. WordPress, Wix, Shopify) i zautomatyzować ich pracę.

AWeber to narzędzie do e-mail marketingu, które może przypaść do gustu zdecydowanej większości firm. Oprogramowanie działa bardzo sprawnie i posiada wszystkie niezbędne funkcjonalności, które pozwolą Ci tworzyć ciekawy mailing. 
 
Największe zalety AWeber to:
 
  • Tworzenie powiadomień web-push;
  • Automatyzacja kampanii marketingowych;
  • Edytor stron internetowych i landing-pages; 
  • Możliwość korzystania z darmowej wersji; 
 
Dużym plusem AWeber jest to, że masz możliwość korzystania z narzędzia całkowicie bezpłatnie, jeśli baza zebranych przez Ciebie adresów nie przekracza 500 osób. 
Omnisend to program do mailingu oraz kompleksowej obsługi innych obszarów marketingu. Posiada niesamowicie intuicyjny interfejs, który zapewnia ogromną wygodę korzystania. 
 
Najważniejsze zalety Omnisend to:
 
  • Tworzenie pięknych i personalizowanych newsletterów;
  • Generowanie automatyzacji procesów marketingowych;
  • Wewnętrzny kreator stron internetowych i pop-upów;
  • Mnóstwo gotowych szablonów e-maili do e-commerce;
 
Korzystając z narzędzia Omnisend będziesz mieć możliwość wysyłki kampanii SMS/MMS oraz projektowania formularzy zapisu na stronę internetową. Dodatkowo Omnisend posiada sporo integracji np. Shopify, Wix, WooCommerce i wiele więcej.

ActiveCampaign to bardzo popularne oprogramowanie do e-mail marketingu. Posiada mnóstwo dodatkowych funkcji np. wbudowany system CRM. Narzędzie kierowane jest głównie do firm, którym zależy na zaawansowanym i stabilnym programie do mailingu. 

 

Zalety ActiveCampaign to:

 

  • Zaawansowane funkcje mailingu; 
  • Mnóstwo dodatkowych funkcjonalności;
  • Automatyzacje są proste do skonfigurowania;
  • Duża możliwość personalizacji wyglądu newsletterów;
 

Małym minusem programu ActiveCampaign jest interfejs narzędzia. Potrzeba trochę czasu, aby w pełni zrozumieć jego działanie oraz funkcje. Jednak warto się przekonać na własnej skórze. 

Sendinblue to program do mailingu, który posiada również wbudowaną funkcję tworzenia kampanii marketingowych opartych o wysyłkę SMS. Dzięki temu możesz również dotrzeć do odbiorców bezpośrednio na ich telefonie. 
 
Zalety Sendinblue:
 
  • Całkowicie bezpłatna wersja;
  • Opcja tworzenia stron lądowania;
  • Funkcja kampanii opartych o SMS;
  • Intuicyjny interfejs panelu zarządzania;
 
Oprogramowanie Sendinblue posiada również wbudowany system CRM, który pozwoli Ci na sprawniejsze zarządzanie sprzedażą w twoim biznesie i pozwoli na maksymalizowanie zysków. 
HubSpot to bardzo zaawansowane narzędzia do e-mail marketingu. Posiada mnóstwo innych funkcjonalności, które będą świetnie nadawać się do dużych i wymagających firm. 
 
Zalety HubSpot:
 
  • Świetna personalizacja wyglądu newsletterów;
  • Proste tworzenie formularzy na stronę lub bloga;
  • Dostępna funkcjonalność LiveChat, CRM i Landing-pages;
  • Sprawne zarządzanie kontaktami i adresami;
 
Oprogramowanie do mailingu HubSpot jest bardzo zaawansowane. W praktyce może być wykorzystywane do zarządzania całym działem marketingu w firmie. Korzystają z nich takie firmy jak SoundCloud, Loom czy Reddit. 
Sender to program do mailingu, który zdobywa ostatnio sporą popularność. Głownie z powodu prostej obsługi oraz bardzo wysokiej dostarczalności wysyłanych kampanii marketingowych. 
 
Zaletami Sender są:
 
  • Opcja inteligentnych automatyzacji;
  • Baza ciekawych szablonów newsletterów;
  • Funkcja tworzenia kampanii SMS; 
  • Wbudowany kreator stron internetowych;
 
Dużym plusem Sender jest dodatkowa funkcja tworzenia kampanii marketingowych opartych o wysyłkę SMS i MMS. Będzie ona przydatna szczególnie dla osób prowadzących sklep internetowy, aby bezpośrednio informować klientów o statusie zamówienia.  
SendGrid to narzędzie do e-mail marketingu, które posiada sporą popularność na świecie. Korzystają z niego takie firmy jak Uber, Spotify czy Airbnb. Wyróżnia się zaawansowanymi funkcjami, które zapewniają profesjonalne możliwości tworzenia kampanii mailingowych
 
Zalety SendGrid:
 
  • Testowanie skuteczności kampanii mailingowych;
  • Edytor personalizowanych maili i newsletterów;
  • Raporty i statystyki na temat dostarczalności; 
  • Dużo ciekawych szablonów do newsletterów;
 
Świetną opcją programu SendGrid jest możliwość darmowego korzystania z wysyłki mailingu. Możesz wysyłać maksymalnie do 100 newsletterów dziennie bez żadnych opłat. 
Moosend to oprogramowanie do masowej wysyłki mailingu, z którego korzystają największe marki na świecie. Umożliwia również świetną opcję automatyzacji, segmentacji adresów oraz tworzenia stron internetowych.
 
Zaletami Moosend są:
 
  • Śledzenie statystyk w czasie rzeczywistym;
  • Generowanie ciekawych formularzy zapisu;
  • Personalizacja newsletterów i edytor graficzny;
  • Zarządzanie bazą odbiorców i segmentacja na grupy;
 
Program posiada też sporo interesujących integracji, które ułatwią Ci pracę oraz pozwolą zaoszczędzić czas. Możesz w szybki sposób podpiąć WordPress, Elementor lub Zapier.
Drip to program do mailingu, który zdobywa coraz większą liczbę fanów. Narzędzie jest bardzo ciekawie zaprojektowane i posiada świetny interfejs, który ułatwia codzienną pracę. Firma obsługuje 6.000 użytkowników, ale radzi sobie naprawdę dobrze i zasługuje na więcej. 
 
Najważniejsze zalety Drip: 
 
  • Świetny wbudowany edytor do newsletterów;
  • Możliwość tworzenia formularzy i pop-upów;
  • Ponad 100 przydatnych integracji z narzędziami;
  • Opcje całkowitej automatyzacji części procesów; 
 
Dużym plusem narzędzia Drip jest nowoczesny wygląd i płynność działania. Dodatkowo warto zaznaczyć, że obsługa klienta jest na bardzo wysokim poziomie i radzi sobie z najtrudniejszymi problemami. Program posiada 14-dniowy okres próbny, który jest totalnie bezpłatny. 
Mailchimp to jeden z najpopularniejszych programów do wysyłki i tworzenia newsletterów. Firma istnieje na rynku już od ponad 20 lat i nieustannie znajduje się w czołówce branży. 
 
Zalety narzędzia Mailchimp:
 
  • Profesjonalny edytor newsletterów;
  • Wysoka dostarczalność wysyłanych e-maili; 
  • Sporo przydatnych integracji z narzędziami;
  • Kreator budowania podstawowych stron lądowania;
 
Jest to bardzo ciekawe narzędzie, jednak zdecydowanie nie jest najlepszym wyborem. Konkurencyjne rozwiązania są bardziej przyjazne i intuicyjne podczas pracy. Pozwalają na większą swobodę. 
Mailjet to narzędzie do masowej wysyłki mailingu i tworzenia newsletterów. Zaletą tego programu jest bez wątpienia intuicyjny interfejs, który pozwoli każdej osobie nez doświadczenia zaprojektować personalizowany mailing. 
 
Zaletami Mailjet są:
 
  • Możliwość generowania testów A/B;
  • Podgląd statystyk w czasie rzeczywistym;
  • Dedykowany adres IP pod wysyłkę mailingu;
  • Świetny edytor do tworzenia newsletterów;
 
Narzędzie Mailjet posiada również sporo integracji. Możliwa jest bezpośrednia integracja z Zapier, Airtable, GitHub, Google Cloud i wiele więcej. Jest to bardzo przydatna funkcjonalność, która z pewnością oszczędzi mnóstwo czasu podczas pracy. 
Benchmark to narzędzie służące do wysyłki mailingu i zarządzania e-mail marketingiem. W szybki sposób można stworzyć dobrze wyglądający newsletter, który z pewnością przyciągnie uwagę odbiorców. 
 
Zalety Benchmark:
 
  • Wykorzystywanie sztucznej inteligencji;
  • Mnóstwo tematycznych szablonów newsletterów;
  • Duża ilość dostępnych integracji z narzędziami;
  • Statystyki kampanii oraz możliwość testów A/B;
 
Będzie świetnym rozwiązaniem dla sklepów internetowych, które potrzebują dobrej jakości narzędzia do masowej wysyłki mailingu. Oprogramowanie posiada również wersję darmową, aż do 500 kontaktów w bazie adresów e-mail. 
 
FreshMail to oprogramowanie do wysyłki newsletterów, które powchodzi z naszego kraju. Zapewnia podstawowe funkcje tworzenia kampanii marketingowych, wysyłkę wiadomości SMS. 
 
Największe zalety FreshMail to:
 
  • Podstawowy edytor newsletterów;
  • Opcja Email API oraz SMTP;
  • Szczegółowe raporty z wysyłek;
  • Dostępna Mapa kliknięć newslettera;
 
Narzędzie posiada kilka pomocnych integracji takich jak WooCommerce, PrestaShop oraz Magento. Wsparcie techniczne FreshMail dostępne jest przez 7 dni w tygodniu.
Constant Contact to program do tworzenia i wysyłki mailingu. Znajdziesz w nim podstawowe funkcje, które umożliwią Ci prowadzenie swoich kampanii marketingowych. Narzędzie będzie dobrym rozwiązaniem dla mało wymagających osób, którym zależy na prostocie działania.
 
Zalety Constant Contast:
 
  • Ponad 100 gotowych szablonów do newsletterów;
  • Możliwość integracji z Shopify, WooCommerce, Canva, czy Etsy;
  • Automatyzacja postów na Facebook, Twitter oraz Instagram;
  • Szczegółowe raporty i statystyki zaangażowania odbiorców;
 
Warto zaznaczyć, że oprogramowanie Constant Contact posiada 7-dniowy całkowicie bezpłatny okres próbny. Podstawowy pakiet zaczyna się od zaledwie $9.99 miesięcznie. Musimy pochwalić również obsługę klienta, która bardzo sprawnie odpowiada na wszelkie pytania i problemy. 
Pabbly to narzędzie do obsługi e-mail marketingu, które posiada 27.000 aktywnych użytkowników. Firma dosyć szybko się rozwija i dodaje nowe funkcjonalności, które usprawnią tworzenie kampanii marketingowych.
 
Zalety Pabbly:
 
  • Integracja API dla programistów;
  • Obsługa automatyzacji wieloetapowej;
  • Tworzenie newsletterów we wbudowanym kreatorze;
  • Ponad 500 gotowych szablonów do newslettera;
 
Oprogramowanie do masowej wysyłki Pabbly jest bardzo dobrym rozwiązaniem dla osób, którym zależy na podstawowych funkcjach i stabilnym działaniu narzędzia do wysyłki mailingu. Dostępna jest również wersja darmowa, która obsługuje maksymalnie 100 adresów e-mailowych w bazie. 

Co to jest newsletter i jak go stworzyć? Krok po kroku...

Newsletter to jedna z najbardziej popularnych form marketingu internetowego. Polega na wysyłaniu do odbiorców wiadomości bezpośrednio na ich skrzynkę pocztową. Prowadząc własny newsletter, możesz być w stałym kontakcie ze swoimi klientami oraz budować z nimi wartościową relację.
 
Zalety posiadania newslettera:
 
  • Posiadasz dane swoich klientów do bezpośredniego kontaktu
  • Budujesz oraz utrzymujesz relację ze swoimi klientami
  • Zwiększasz znacząco sprzedaż wysyłając newsletter
  • Tworzysz autorytet oraz rozpoznawalność swojej marki  
 

Nie posiadanie własnego newslettera jest ogromnym błędem. Zbieranie adresów e-mailowych swoich odbiorców jest niezwykle ważne. W ten sposób będziesz mógł zmaksymalizować sprzedaż w swoim biznesie oraz budować rozpoznawalność marki. 

 
Aby stworzyć własny newsletter, musisz korzystać z programu do mailingu. Tego typu narzędzia pozwalają na masową wysyłkę maili do całej bazy zebranych adresów e-mailowych. Na rynku istnieje obecnie mnóstwo programów do mailingu, a najlepsze z nich wymieniliśmy i opisaliśmy powyżej w rankingu najlepszych narzędzi do mailingu. 

Które narzędzie jest najlepsze do tworzenia newslettera?

Odpowiedź jest bardzo prosta. To zależy… Obecnie na rynku istnieje mnóstwo narzędzi służących do masowej wysyłki mailingu. Większość z nich posiada z reguły podobne funkcjonalności, a różnią się dodatkowymi możliwościami oraz cennikiem.
 
Pamiętaj, że zdecydowana większość dostawców programów do mailingu oferuje okres próbny, w ramach którego możesz całkowicie bezpłatnie przetestować konkretne oprogramowanie do masowej wysyłki mailingu. Będzie to najlepsze rozwiązanie.
 
Gdybyśmy mieli się jednak kierować naszą opinią i kilkuletnim doświadczeniem w branży to wybierając najlepszy program do mailingu, byłby to jeden z nich:
 
 
Każdy z tych narzędzi posiada albo całkowicie bezpłatną wersję lub dostęp do okresu próbnego. Zdecydowanie warto kliknąć w jeden wyżej wymienionych linków i przetestować na własnej skórze. 

Na co zwrócić uwagę przy wyborze programu do mailingu?

Wybór odpowiedniego programu do mailingu jest bardzo ważny. Korzystając z dobrego narzędzia, możemy mieć pewność, że wysyłane przez nas newslettery trafią do naszych odbiorców i zachęcą ich do zakupu naszych produktów. Na rynku jest tak dużo narzędzi do masowej wysyłki mailingu, że warto przeanalizować, na co zwrócić uwagę podczas dokonywania wyboru. 

Poziom dostarczalności

Wysoki poziom dostarczalności jest niezwykle ważnym czynnikiem, który decyduje o jakości programu do wysyłki mailingu. Im wyższy poziom, tym możesz mieć większą pewność, że wysyłany przez Ciebie newsletter trafi do twoich odbiorców. Nie każde narzędzie do masowej wysyłki newsletterów posiada odpowiedni poziom dostarczalności, dlatego warto to przeanalizować przed dokonaniem wyboru.

Interfejs panelu zarządzania

Przejrzysty interfejs narzędzia do e-mail marketingu jest naprawdę istotny. Zdecydowanie ułatwia on poruszanie się w programie i przyśpiesza codzienną pracę. Gdy wszystko jest intuicyjne i przedstawione w prostej firmie to korzystanie z narzędzia to czysta przyjemność. Warto o to zadbać i sprawdzić, czy wybrane przez Ciebie narzędzie do wysyłki mailingu posiada odpowiedni interfejs panelu. 

Generowanie testów A/B

Funkcja tworzenia testów A/B w programie do mailingu jest niezwykle ważna. Umożliwia ona na prowadzenie działań mających na celu sprawdzenie, które z wysyłanych kampanii działają lepiej, a które gorzej. Testy A/B polegają na wysyłaniu dwóch newsletterów, które posiadają drobne zmiany takie jak:
 
  • inny tytuł newslettera
  • inna grafika w mailingu
  • inny kolor przycisku CTA

Funkcja automatyzacji

Automatyzacja w narzędziu do masowej wysyłki mailingu jest obowiązkową funkcjonalnością. Jeśli narzędzie, z którego planujesz korzystać, nie posiada takiej możliwości, to powinieneś poważnie pomyśleć nad zmianą programu do mailingu. Na szczęście zdecydowana większość firm umożliwia automatyzację i jest to standardową funkcją. 

Dostępne integracje

Przed wyborem programu do mailingu musisz sprawdzić dostępne integracje. Dowiedz się, jakie narzędzia bezpośrednio współpracują z narzędziem do mailingu, z którego masz zamiar korzystać. Jest to bardzo ważne, ponieważ może się okazać, że oprogramowanie nie posiada integracji z WordPress, Wix, Shopify lub Elementor. Zdecydowanie warto to sprawdzić. Warto dodać, że przedstawione przez nas powyżej narzędzia do mailingu w większości posiadają wszystkie z wymienionych tutaj integracji. 

Cennik

Cena programu do mailingu jest kluczowym elementem decydującym o wyborze. W tym przypadku nie masz się co martwić, ponieważ zdecydowana większość narzędzi do masowej wysyłki mailingu jest bardzo tania i nie powinna generować znaczących kosztów w twoim biznesie. Tego typu narzędzia to koszt rzędu od 50 złotych do 250 złotych miesięcznie. Jest to jednak zależne w głównej mierze od wielkości twojej bazy zebranych adresów e-mailowych oraz ilości wysyłanych newsletterów miesięcznie.

Najczęściej zadawane pytania na temat narzędzi do mailingu

Ile mogę mieć subskrybentów w programie do mailingu?

Większość programów do mailingu nie posiada limitów maksymalnej ilości subskrybentów newslettera. Trzeba jednak zaznaczyć, że im większa jest twoja lista zebranych adresów e-mailowych w bazie, tym więcej będziesz musiał zapłacić za plan konkretnego narzędzia. Głównym wyznacznikiem ilości subskrybentów w programie do mailingu jest cena planu. 

Czy programy do mailingu posiadają edytor wizualny?

Tak. Zdecydowana większość programów do mailingu posiada wbudowany edytor wizualny, który pozwala na pełną personalizację newslettera. Dzisiejsze edytory newsletterów są bardzo proste w obsłudze ze względu na ich intuicyjny interfejs, który jest przystosowany do każdej osoby. Oznacza to, że każdy początkujący użytkownik bez żadnych problemów poradzi sobie z obsługą tego typu edytora wizualnego przy tworzeniu mailingu. 

Czy narzędzia do wysyłki mailingu są darmowe?

Duża część programów do mailingu posiada darmowe wersje, która posiada mniej dostępnych funkcjonalności, których mógłbyś wykorzystać podczas działań w e-mail marketingu. Niektóre narzędzia oferują bezpłatne okresy próbne, które zazwyczaj trwają od 7 do 14 dni. Pozwala to na szczegółowe poznanie narzędzia na własnej skórze.

Czy w narzędziu do mailingu można zrobić własną stronę internetową?

Większość programów do mailingu posiada wbudowany kreator stron internetowych. Oznacza to, że bez żadnych umiejętności programistycznych będziesz w stanie stworzyć własną stronę internetową. Tego typu kreatory działają na zasadzie systemu „Drag and Drop”, który umożliwia budowanie stron internetowych na zasadzie przeciągania elementów, które nas interesują w konkretne miejsce.

Najlepsze programy do mailingu - szczególowe recenzje:

4.7/5 - (136 votes)
Udostępnij ten artykuł: