Sender Recenzja – funkcje, cennik, czy warto? Sprawdź opinie!

Sender opinie, korzyści, funkcje narzędzia do mailingu
sender recenzja 2023

W tym artykule szczegółowo przeanalizujemy narzędzie do mailingu Sender. Przez ostatnie kilka miesięcy skupiliśmy się na analizie działania i funkcjonalnościach tego narzędzia. Przedstawimy Ci wszystkie najważniejsze informacje, opiszemy cennik Sender oraz podsumujemy, czy warto z niego korzystać? 

Sender

Sender staje się coraz bardziej popularnym narzędziem do e-mail marketingu. Sporo firm w ostatnim czasie przenosi się na to oprogramowanie. W Polsce jest to jednak nadal niszowe rozwiązanie, chociaż znamy sporo firm, które korzystają z ich rozwiązań. 

Obecnie z narzędzia korzysta ponad 100.000 firm na całym świecie, a liczba ta regularnie się zwiększa. Z narzędzia korzystają między innymi takie firmy jak Disney, Pizza Hut, HP, lub Deolitte. Czy oznacza to, że Sender byłby dobrym rozwiązaniem dla Twojego biznesu? Sprawdzimy to w tym artykule i przedstawimy Ci wszystkie funkcjonalności tego narzędzia. 

Spis treści:

Funkcje Sender

Sender nie jest zwykłym narzędziem do mailingu. Dodatkową funkcjonalnością, któtą rzadko można spotkać w konkurencyjnych rozwiązaniach jest możliwość tworzenia kampanii SMS oraz MMS. To naprawdę świetna opcja dla osób chcących zmaksymalizować zyski w swojej firmie. SMS Marketing jest jedną z najbardziej skutecznych form marketingu. Polega na wysyłaniu do odbiorców bezpośrednio na telefon SMSów zawierających promocje lub oferty.

Wysyłanie mailingu

Główną funkcją narzędzia Sender jest wysyłanie mailingu. Dzięki temu narzędziu w szybki i prosty sposób będziesz w stanie wysłać newsletter do wszystkich Twoich odbiorców. Korzystanie z narzędzia jest niezwykle intuicyjne i nie należy do skomplikowanych procesów. 

Automatyzacja e-mail marketingu

Sender jak każde inne narzędzie do e-mail marketingu posiada możliwość pełnej automatyzacji wysyłanych przez Ciebie wiadomości. Będziesz w stanie stworzyć automatyzację polegającą przykładowo na wysłaniu przywitania do każdego nowego członka Twojego newslettera, a następnie po 5 dniach automatycznie ustawić wysłanie kodu rabatowego na Twoje produkty lub usługi.

 

Możliwości automatyzacji jest mnóstwo. W Przyszłości planujemy napisać oddzielny artykuł na ten temat i opisać w nim najlepsze sposoby na automatyzację e-mail marketingu w firmach. To naprawdę istotny element, który z pewnością oszczędzi Ci mnóstwo czasu i nie potrzebnie wydanych pieniędzy.

Gotowe szablony newsletterów

Świetną opcją jest dostęp do gotowej bazy szablonów, które przygotował dla nas Sender. Nie musisz tracić czasu na generowanie własnego szablonu od zera, a wystarczy kilka kliknięć i możesz wybrać jeden z kilkudziesięciu gotowych szablonów dostosowanych pod wysyłkę. 

 

Dostaliśmy informację, że baza szablonów jest systematycznie zwiększana i aktualizowana, więc możliwe, że w chwili gdy czytasz ten artykuł w bazie szablonów Sender znajduje się ich już o wiele więcej. Świetna informacja. Widać, że autorom narzędzia zależy na produkcie i na bieżąco dodają nowe materiały dla swoich klientów.

Statystyki w czasie rzeczywistym

Korzystając z narzędzia do mailingu Sender możesz obserwować statystyki wysłanych kampanii mailingowych w czasie rzeczywistym. Na bieżąco jesteś w stanie monitorować wszystkie otwarcia newslettera, kliknięcia w konkretne linki oraz adresy e-mail, które anulowały subskrypcję Twojego mailingu. Większość narzędzi do e-mail marketingu posiada tego typu funkcję, więc nie jest to nic wyróżniającego na tle konkurencji.

SMS Marketing

Sender jako jeden z nielicznych narzędzi do e-mail marketingu w swojej ofercie posiada również funkcję wysyłki SMS. Korzystając z funkcji, będziesz w stanie tworzyć również kampanie marketingowe, oparte o wysyłkę SMS do Twoich odbiorców lub klientów. Jest niezwykła funkcjonalność, która pozwala na maksymalizowanie zysków w każdym biznesie. 

 

W każdej chwili możesz wysłać SMSa każdej osobie, do której posiadasz numer telefonu. Możesz wysłać promocje lub ciekawe oferty na Twoje produkty lub usługi. Średnio 98% osób, które dostaną tego typu SMSa czyta go w całości. Jest to bardzo skuteczna forma marketingu.

Segmentacja

Jest to niezwykle ważna funkcjonalność, która występuje we większości dobrej jakości narzędzi do mailingu. Segmentacja pozwala na tworzenie podziałów w Twojej bazie adresów e-mailowych. Przykładowo możesz rozdzielić bazę na dwie osobne części. Ludzi, którzy zrobili zakupy na Twojej stronie oraz osobną, która zawiera wyłącznie ludzi, którzy nic jeszcze nie kupili. Bardzo przydatna funkcjonalność, która powinna znajdować się w każdym narzędziu do e-mail marketingu. 
 

Cennik Sender

Ceny Sender nie różnią się bardzo od konkurencyjnych. Większość narzędzi do mailingu kosztuje naprawdę bardzo mało, w porównaniu do tego ile jesteś w stanie zyskać. Sender w swojej ofercie posiada obecnie 4 plany, które są kierowane do konkretnych grup docelowych. Poniżej opisaliśmy szczegółowo każdy plan z osobna i przedstawiliśmy dla kogo będzie on idealnym wyborem. 

Pakiet Darmowy

Będzie idealny dla początkujących przedsiębiorców, którzy potrzebują podstawowego narzędzia do mailingu. Pakiet ten zawiera sporo limitów, więc nie będzie nadawać się dla każdego. Jest to jednak świetna możliwość dla osób chcących przetestować narzędzie i sprawdzić, czy spełnia wszystkie jego wymagania.

 

Funkcjonalności pakietu:

  • Pakiet jest całkowicie bezpłatny i klient nie ponosi żadnych kosztów
  • Masz możliwość posiadania w bazie maksymalnie 2500 adresów e-mail 
  • Możesz wysłać maksymalnie 15000 newsletterów miesięcznie 
  • Istnieje opcja podstawowej automatyzacji e-mail marketingu 
  • W pakiecie widnieje widoczne logo firmy Seder w każdym wysyłanym newsletterze
Pakiet Standard
Będzie idealny dla małych i średnich firm, które potrzebują stabilnego narzędzia do mailingu. Świetnie nada się firmom, które zamierzają systematycznie wysyłać mailing do swoich klientów i zwiększyć przychody ze sprzedaży przy użyciu  e-mail marketingu w swoich biznesie. 
 
Funkcjonalności pakietu:
  • Cena pakietu zaczyna się od zaledwie $8.33 miesięcznie
  • Masz możliwość posiadania w bazie maksymalnie 200.000 adresów e-mail
  • Możesz wysłać maksymalnie 2.400.000 newsletterów miesięcznie 
  • Zawiera wszystko to co dostępne jest w pakiecie Free
  • Opcja tworzenia kampanii marketingowych SMS oraz MMS
  • Brak umieszczonego znaku wodnego firmy przy wysyłaniu newslettera
Pakiet Professional
Będzie idealny dla średnich i dużych firm, które posiadają duże wymagania odnośnie narzędzia do mailingu. Bardzo dobra opcja dla firm, które zamierzają wysyłać dużo maili i newsletterów do swoich odbiorców. 
 
Funkcjonalności pakietu:
  • Cena pakietu zaczyna się od zaledwie $29.17 miesięcznie
  • Masz możliwość posiadania w bazie maksymalnie 200.000 adresów e-mail
  • Możesz wysłać maksymalnie 4.800.000 newsletterów miesięcznie
  • Zawiera wszystko to co dostępne jest w pakiecie Free oraz Standard
  • Darmowa opcja tworzenia kampanii marketingowych SMS oraz MMS
  • Animowane liczniki promocji dostępne w newsletterach
  • Zaawansowana automatyzacja e-mail marketingu 
  • Dedykowany adres IP zwiększający dostarczalność newsletterów
Pakiet Enterprise
Będzie idealnym dla dużych firm i korporacji, które potrzebują najbardziej zaawansowanych opcji. Świetnie nada się dla firmy, która zamierza wysyłać mnóstwo newsletterów i posiada ogromną bazę adresów e-mail. Pakiet jest kierowany do najbardziej wymagających klientów. 
 
Funkcjonalności pakietu:
  • Aby uzyskać cenę pakietu, musisz bezpośrednio skontaktować się z firmą
  • Oferta zostanie przygotowana indywidualnie dla każdego klienta
  • Możliwość wysyłanie nielimitowanej ilości newsletterów
  • Dostęp do wszystkich funkcji zawartych w narzędziu 
  • Dostaniesz dedykowanego menadżera do Twojego konta
  • Zaawansowany system permisji w narzędziu  
  • Audyt aktywności logów serwera
  • Dedykowany SSO (SAML v2)
  • Priorytetowa pomoc telefoniczna

Zalety i wady Sender

Sender jest naprawdę ciekawym narzędziem do mailingu. Nie jest on bardzo popularnym rozwiązaniem, jednak zdecydowanie warto się nim zainteresować podczas dokonywania wyboru. Poniżej wymieniliśmy najważniejsze wady oraz zalety tego narzędzia. Na świecie nie ma idealnych rozwiązań, więc i w tym przypadku znaleźliśmy kilka drobnych wad. 
Zalety:
Wady:

Najczęściej zadawane pytania

Co to jest Sender?

Sender jest narzędziem do e-mail marketingu. Korzystając z narzędzia, będziesz w stanie stworzyć własny newsletter i wysyłać mailing do klientów Twojej firmy. Narzędzie jest bardzo skuteczne i posiada wysoką dostarczalność.

Ile kosztuje Sender?

Cena Sender zaczyna się już od $8.33 miesięcznie. Jest to naprawdę rozsądna cena jak za ilość dostępnych funkcjonalności tego narzędzia. Warto zaznaczyć, że cena jest zależna od ilości posiadanych adresów e-mail.

Czy Sender jest lepszy niż MailerLite?

Zarówno Sender jak i MailerLite świetnie nadadzą się do wysyłki mailingu w Twojej firmie. Jedną z głównych różnic między tymi narzędziami jest to, że Sender w swojej ofercie posiada dodatkowo funkcję SMS Marketingu. Warto przeczytać też naszą szczegółową recenzję MailerLite.

Jakie są opinie na temat Sender?

Zdecydowania większość opinii osób korzystających z Sender jest pozytywna. Rzadko spotykaliśmy podczas naszej analizy negatywne opinie. Z reguły nie ma się do czego tutaj przeczepić. Sender jest dobrym narzędziem w przyzwoitej cenie, które będzie świetnym rozwiązaniem dla małych i średnich firm. Jeśli jesteś dużą firmą polecamy Ci przeczytać recenzję ActiveCampaign lub MailerLite.

Czy w Sender można tworzyć strony internetowe?

Nie. Obecnie Sender nie pozwala na tworzenie własnych stron internetowych. Dostaliśmy jednak informację, że niedługo ma się to zmienić i pracują nad wewnętrznym kreatorem stron. Jest to naprawdę świetna informacja.

Sender opinia

Sender to naprawdę dobre narzędzie do mailingu, które bez wątpienia spełni wymagania większości firm na rynku. Narzędzie działa stabilnie, a korzystanie z niego jest naprawdę przyjemne. Intuicyjny interfejs pozwala na korzystania z narzędzia przez każdą osobę, która nigdy wcześniej nie miała do czynienia z tego typu oprogramowaniem. Tworzenie newsletterów jest bardzo proste i nie zajmuje dużo czasu. Świetną możliwością jest opcja wykorzystania gotowych szablonów, które przygotował nam Sender. 

Sender

Warto zaznaczyć, że Sender nie jest wyłącznie narzędziem służącym do e-mail marketingu. Używając narzędzia będziesz mieć również możliwość tworzenia personalizowanych kampanii opartych o wysyłkę SMS oraz MMS. Jest to funkcjonalność, która z pewnością wyróżnia Sender od innych narzędzi dostępnych na rynku. 

 

Prowadząc sklep internetowy będziesz w stanie wysyłać bezpośrednio Twoich klientom informację o promocjach, ofertach, czy statusie zamówionego produktu prosto na ich telefon komórkowy. 
 
Obsługa klienta dostępna w Sender jest szybka i pomocna. Podczas naszych kilkumiesięcznych testów szczegółowo sprawdziliśmy jej działania i śmiało możemy stwierdzić, że wywarła na nas pozytywne wrażenie. Odpowiedzi na nasze pytania były szybkie i wyczerpujące, a konsultanci byli chętni do pomocy i zaangażowani w nasze problemy. 
 
Cennik Sender jest przyzwoity i bez większych problemów każda firma poradzi sobie z tego typu wydatkiem. E-mail marketing odpowiednio wdrożony do firmy potrafi zdziałać cuda i zdecydowana większość firm powinna być zadowolona z takiej inwestycji. Cena podstawowego pakietu to zaledwie $8.33 miesięcznie co jest naprawdę uczciwe jak za taki pakiet dostępnych funkcji. 
 
Do wyboru są 4 plany, które kierowane są do osobnych grup docelowych. Warto zaznaczyć, że cena jest w głównej mierze zależna od ilości zebranych przez nas adresów pocztowych w naszej bazie. 
 

Szczegółowe recenzje narzędzi do email marketingu:

4.4/5 - (33 votes)
Udostępnij ten artykuł: